01 martie, 2013

PATA DE CULOARE

Motto propriu, insusit si asumat: eu sunt pata de culoare, fara mine viata ar fi incolora!

Sa ne imaginam ce este aceea o pata de culoare.Ceva diferit fata de ce vedem de obicei.Toti iubesc pata de culoare, fiindca este exact opusul monotoniei.
Indiferent de mediul in care imi desfasor activitatea, eu sunt pata de culoare alunecoasa, ispititoare, care aduce aminte de vremurile de odinioara, in care spatiul era o prelungire a timpului in spectru de culori ambiental.
Uneori visez ca zbor prin univers, intr-un mod haotic, dar distractiv, putin temator, dar totusi motivat de anii anteriori in care am hibernat intr-un context ce nu a depins de mine.
Pata de culoare pentru mine reprezinta un mod de exprimare a sinelui, la intervale egale de timp, intr-o dimensiune finita a realitatii augmentate si apriorice, celor care cred in zi si noapte, lumina si intuneric, bine si rau, introvetit spre extrovertit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...