06 martie, 2013

SCURTATURA EMERGENTA

Motto propriu, insusit si asumat: traieste fiecare zi ca si cum ar fi ultima!

Citatul de mai sus, e foarte cunoscut, dar contine un mare adevar, cel putin mie mi se potriveste sa il iau drept principiu de baza in viata.Scurtatura emergenta presupune eliminarea starii emotionale care se rasfrange asupra vietii cotidiene.Domeniile personalitatii, educatia primita, face ca starea emotionala sa fie una majoritara, atunci cand incercam sa ne depasim limitele.
In acest caz, facem un mic artificiu si anume eliminam viitorul din viata noastra.Traim fiecare zi, ca o viata intreaga.Astfel grijile devin minoritare si implicit starea emotionala se apropie de zero.Cel mai important lucru in viata e imaginatia, fiindca sa traiesti doar in prezent, inseamna sa ai capacitatea sa improvizezi zi de zi.Scurtatura emergenta de mai sus, e ceva ideal pentru mine, fiindca are legatura cu exprimarea mea, in functie de niste factori determinanti, precum ar fi, sanatatea, domeniile personalitatii, domeniile inteligentei multiple, astfel eu am reusit un scenariu individualizat, legat strict de persoana mea.
Traiesc doar in prezent, fiindca am capacitatea de a improviza mereu, astfel imi gasesc echilibru interior ideal, care imi stocheaza resurse energetice importante pentru viitor, sub orice forma ar aparea viitorul in fata mea!
Privind mereu in viitor, grijile ne apasa, frica ne acapareaza si teama de esec ne influenteaza viata intr-un mod nefericit.Eliminand viitorul din subconstientul nostru, eliminam orice gand negativ, care ne poate influenta spre o directie gresita, practic in acest lucru consta scurtatura emergenta, traim doar in prezent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...