07 martie, 2013

SECRETUL

Motto propriu, insusit si asumat: orice viziune cu rezultate in timp, poate fi dezvaluita!

Anii trec si peste timp incercam sa tragem linia.Este de ajuns experienta anterioara capatata sau e nevoie de mai mult, de o viziune simplista asupra vietii, dar sanatoasa.Dupa atatia ani consider ca cel mai important lucru in viata e sa iti directionezi energia inspre prezent, iar viitorul sa fie doar o palida imagine care sa se infatiseze in fata noastra.In timpul prezent trebuie sa avem grija foarte mare de sanatate, sa ne dezvoltam imaginatia, care implicit ne va ajuta sa improvizam si nu in ultimul rand lupta cu tine insuti, fiindca oricat am dori sa pacalim noi creierul ca traim in prezent si grijile dinspre viitor nu ne afecteaza, se pare ca temerile apar si  in vis, atunci cand ne odihnim si trebuie sa contracaram cumva acest aspect.O viata ideala poate aparea sub urmatoarea foma:
·         Traiesc doar in prezent, nu am parte de emotiile legate de viitor, grijile sunt o sursa palida de ingrijorare;
·         Sanatatea e ceva primordial, fizic si psihic lucrez la cote inalte, sa nu am dezechilibre in emotional;
·         Imaginatia, se reflecta prin spontaneitatea din timpul zilei;
·         Lupt cu mine insumi, sa imi demonstrez ca pot rezolva orice problema, am incredere in fortele mele interioare, sunt pozitiv indiferent de critici;
In fiecare zi cand scriu cate un articol, ma amuz, exprimarea pare de pe alta planeta, dar un sambure de adevar exista undeva, atat timp cat dorim sa ne depasim limitele, apelam la tehnici gen, antrenament autogen sau tehnica de echilibrare emotionala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...