27 martie, 2013

THE HUMAN BODY

Motto propriu, insusit si asumat: dezvaluirea corpului uman, numai este de mult timp un mister!

Expozitia de la Muzeul Grigore Antipa, cu corpuri umane reale, o lectie adevarata de anatomie, o perspectiva unica de vizualizare tridimensionala a corpului omenesc.În cadrul expoziţiei "The Human Body" poate fi văzut corpul uman în totalitatea lui, dar şi fragmente sau organe întregi, muşchi, ligamente, sistemul cardiovascular, sistemul osos şi muscular, sistemul nervos, precum şi fetuşi în diferite stadii de evoluţie. De asemenea, nu lipsesc exponate care prezintă organe sănătoase şi organe afectate de cancer în diferite stadii.Tin minte ca anul trecut am vizitat Muzeul Grigore Antipa si am fost foarte impresionat sa vad diferenta intre o artera de om sanatoasa si una plina de colesterol, practic am inteles mai bine fenomenul.Eu zic ca se merita sa participam la expozitii, fiindca daca un singur lucru care il descoperim si ramane in sfera noastra de informatii acumulate si ne ajuta la un moment dat, merita tot timpul si banii pierduti pe eveniment.Trecand peste latura religioasa si criticile la adresa acestei expozitii, eu consider ca in mileniul trei, trebuie sa fim mai deschisi ca oricand in a acumula informatii, indiferent de definitia normalului!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...