13 martie, 2013

VOLUM DE POEZII - OMUL CU 365 DE MASTI

Motto propriu, insusit si asumat: primul nivel de creativitate inovatoare spre emergenta, intr-un spatiu definit ca real si ideal, in acelasi timp!

Iata ca am reusit sa creez primul meu volum de poezii, consider ca  ma reprezinta si e o perioada din viata mea.Daca am sa reusesc sa trec la nivelul doi, o sa fiu foarte fericit, sunt constient ca suntem totusi oameni si avem limite, intr-un final apoteotic.
In total am creat 12 poezii si o sa incerc sa fac cateva remarci pe continutul lor:
  • masca si mistificare - depasirea limitelor umane;
  • oda pentru parinti respectiv tata si fiu - respectul fata de familie;
  • dorinta si destin si reverie - incercarea de a gasi raspunsuri vizavi de esenta vietii;
  • Romania - sunt un bun nationalist si un mai putin bun patriot;
  • fiori de iubire si iarna din viitor - iubirea matura;
  • straina si printre straini - iubirea platonica;
Fara sa pot fi obiectiv cu mine, apreciez demersul meu matur, in incercarea de cautare in mod constant de situatii noi, care sa conduca la o experienta de viata proprice, trecerii la un alt nivel de exprimare.Intotdeauna se poate mai bine, dar oare depunem suficient efort in acest sens?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...