24 martie, 2013

YOU ONLY LIVE ONCE

Motto propriu, insusit si asumat: viata e doar una, noi nu suntem pisici!

Un nou trend in SUA, adolescentii au un motto drag, pe care eu l-am updatat mai sus si anume: traiesti doar odata!Cei instariti, ale caror familii dispun de resurse banesti corespunzatoare, se plimba in tinerete prin toata lumea, in cautarea fericirii maxime.Singurul lucru care le scapa, este ca mergand in tari cu datini si culturi diferite, probabilitatea de a fi in pericol este foarte mare, de la a fi rapiti, pana la a fi raniti.Unii dintre ei nu se mai intorc intregi acasa, iar tatuajul celebru "You only live once" - devine o palida amintire pentru parintii ramasi in urma.
Mi se pare corect ca in viata sa vezi cat mai multe tari, dar mi se mai pare corect, sa ne informam inainte despre posibilele pericole care ar putea aparea, fiindca in definitiv noi avem doar o viata, de care trebuie sa avem grija, e adevarat ca in viata poti sa ai si ghinion, dar macar si acel lucru sa fie controlat probabilistic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...