17 aprilie, 2013

BLOG - TREND, NECESITATE SAU EVOLUTIE

Motto propriu, insusit si asumat: uneori ne alegem un proiect de suflet si ne lasam purtati de val!

De ce am ales sa am un blog.La inceput din pura curiozitate, pentru a fi in trend, pana la urma se parea a fi un fenomen cu durata pe termen lung, dar nimic nu dureaza la infinit, asa ca mergem mai departe cu explicatiile.M-am gandit ca ar putea fi si o necesitate, in CV meu, la aptitudini artistice, nu puteam bifa nimic, practic am umplut un gol, dar nici acest lucru nu pare a fi ceva esential pentru sufletul meu.
In timp mi-am dat seama, ca cunosc cuvinte noi, imi dezvolt creativitatea la un nivel care sa imi permita sa fac orice imi doresc, oricand.Imi place sa am libertate de miscare si eu sa fiu unicul meu arbitru.Si am avut dreptate, acum e ca un hobby, de care cu greu m-as putea desparti.Oricand as putea incepe alt proiect dar va fi tot pe un stil functional al limbii romane.
Evolutia incepe acolo unde creativitatea trece printr-o linie de demarcatie intre original si originar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...