16 aprilie, 2013

CODE BLOCKS VS BORLAND C

Motto propriu, insusit si asumat: este ideal sa cunoastem un limbaj de programare!

Tin minte ca in liceu am facut vreo doi ani de informatica, unde am invatat putin din limbajul basic.In facultate am invatat putin turbo pascal, ce m-a atras la informatica, este faptul ca poti ajunge la acelasi rezultat prin metode diferite, prin limbaje diferite, creezi un program intr-un mod original, ai acces nelimitat la resurse si idei.
La un moment dat foloseam un compilator Borland C, care intr-o zi nu a mai mers, presupun din cauza ca orice imbunatatire a  sistemului de operare, a creat si o eroare in compilator.
Dar am gasit un editor si un compilator recent facut, care merge foarte bine si se numeste Code Blocks.In zilele noastre sunt tutoriale care iti fac viata mai usoara, dar chiar si asa, trebuie sa fii un bun utilizator.
E usor sa creezi un soft simplu, este mai greu sa creezi programe complicate.Uneori am senzatia ca cei care ajung la acel nivel, sunt printre cei 2% din oameni care intr-adevar pot face orice isi doresc si pot fi oricine, oriunde!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...