06 aprilie, 2013

DANIEL GHITA VERSUS GOKHAN SAKI

Citat: durerea este temporara, gloria este eterna!

Citatul este al lui Daniel Ghita, un luptator de K1, care in acest moment este situat pe locul doi in lume, iar Saki pe locul 3, ambii luptatori sunt destul de talentati incat sa starneasca un interes deosebit al pasionatilor de arte martiale mixte.
Tin minte ca acum vreo 10 in urma, ma uitam cu interes la campionatul mondial de kick-box si mereu imi doream sa vad un roman in finala.Am avut si noi luptatori buni, ca Iftimioaie, Smarandescu, Ciprian Sora,Morosanu, Daniel  Ghita, dar atunci nu erau la un nivel care sa le permita sa ajunga in primii zece.Inca de pe atunci am sesizat potentialul lui Ghita de a progresa, fiindca avea toate premizele, era tanar, inaltime peste 1,90m, tehnica buna si era inteligent.
In continuare avem tinere sperante ca fratii Stoica si Benny Adegbuyi, dar nu stiu parca ceva le lipseste, inca nu imi dau seama ce anume.
Meciul din aceasta seara, intre Ghita si Saki, este unul al marilor orgolii, fiindca Ghita a pierdut in fata turcului in finala k1 de anul trecut, desi din punctul meu de vedere a fost meci egal in cel mai rau caz.Indiferent cine castiga, Ghita pentru mine este un luptator adevarat, fiindca are curajul sa lupte in infernul din Turcia, acasa la Saki, fiindca el se considera un sportiv cu mental de invingator.Singurul mod in care il poate bate este prin ko, fiindca la meci echilibrat, arbitrii o sa-l avantajeze pe Saki.
Ghita a ajuns in varf, fiindca l-a ajutat si fizicul si psihicul si intelectul, s-a reinventat mereu prin principii de viata doar de el stiute.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...