02 aprilie, 2013

DESPRE NIMIC

Motto propriu, insusit si asumat: din punct de vedere lingvistic, nimic inseamna ceva!

Pana azi m-am ferit sa dezbat acest articol, dar in final nu am reusit sa rezist tentatiei.Nu-mi place sa ma cenzurez, nu am prejudecati, nu sunt superstitios si nici nu cred in ghinion, ci doar intr-un echilibru al naturii care ne subordoneaza intr-un fel anume, pe care noi nu reusim sa il distingem si sa il folosim.Nimic inseamna fara nicio valoare, e ca si cum ai fi nul, nu ai exista, simpla ta prezenta ar fi minoritara, nejustificata, fara importanta.Nimeni nu isi doreste sa ajunga intr-o asemenea situatie.Nimeni nu se gandeste la nimic, ca sa nu il atraga ca un magnet apoi!
Nimicul poate inseamna lucruri diferite in locuri diferite, un reper ce ia forma celui care si-l imagineaza, urmare a educatiei primite, a perceptiei despre viitor si nemurire.
Pentru altii nimic, inseamna trecerea in alt taram, unul cenusiu, prea izolat fonic, ceva in care constiinta noastra nu ne permite sa zabovim prea mult, ceva unde subconstientul e inchis si indreptat mereu spre ceva nou, frumos, echilibrat, ceva ce rezoneaza cu viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...