29 aprilie, 2013

POLITICA FIRMEI

Motto propriu, insusit si asumat: managerul firmei stabileste politica firmei, care poate aduce profit sau pierdere deopotriva!

Firmele cu nume, in general, gen Metro, Selgros, Kaufland, Liddl, au aceleasi spatii ca si arhitectura.Managerul stabilieste politica firmei, in care se stabilesc niste linii de orientare care se respecta neconditionat, tot ei sunt cei care tin contul cheltuielilor.
Eu as prefera sa ne referim la cheltuielile cu utilitatile.Luam exemplu McDonlad's, respectiv factura de energie electrica.Este evident ca constructia si echipamentele energetice sunt aceleasi in fiecare oras, deci factura de energie ar trebui sa fie aceeasi, dar cu toate acestea Galatiul consuma fata de Buzau cu 60% mai mult.La prima vedere nu este explicabil, doar fiecare din ele au aceleasi receptoare electrice.Atunci cand cumpara terenurile, firmele cauta un vad bun, in acest caz spatiul o sa difere intotdeauna.Politica firmei la McDonald's este ca iluminatul exterior sa functioneze toata noaptea.In acest caz, la Galati sunt 10 stalpi de iluminat in plus fata de  Buzau, ceea ce face ca politica firmei sa fie un paguboasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu