23 mai, 2013

BLOCURILE HAS STEFAN

Motto propriu, insusit si asumat: trecutul o parte importanta din viata noastra!

Intre anii 1973-1977 am locuit in blocurile Has Stefan, in cartierul Port, pe faleza superioara, practic vedeai Dunarea din apartament.Dar eram prea mic ca sa imi aduc aminte asa ceva.
Uneori prin anii 1980 imi aduc aminte ca m-ai visam clisee de imagini de pe faleza, ceea ce denota ca ceva imi ramasese ascuns acolo in subconstient.
Cand am devenit adult, mi-am dorit un apartament cu vedere la Dunare si niciodata nu reuseam sa imi explic aceasta dorinta.Dupa o perioada, partial dorinta mi-a fost indeplinita si pot spune, ca nu am fost foarte incantat de aceasta ocazie.Uneori avem vise si dupa ce se indeplinesc, avem alte vise.Niciodata nu suntem multumiti cu ce primim, fiindca asa e felul nostru de a fi.
Intre timp blocurile Has Stefan au disparut, in locul lor este o parcare care duce spre restaurantul Panoramic.Se spune ca Has Stefan era proprietarul blocurilor si era asa de bogat, incat isi permitea sa improprietareze pe oricine dorea el, in schimbul unor mici favoruri.
Daca ma raportez la perioada Has Stefan, ma simt ca o specie pe cale de disparitie, daca ma raportez la anul 2013, ma simt fresh, ca o persoana la inceput de viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...