26 mai, 2013

INVESTITII PE TERMEN LUNG

Motto propriu, insusit si asumat: investia pe termen lung poate fi privita ca pe o pensie suplimentara!

Care sunt cele mai bune investitii pe termen lung, o sa incercam sa aflam in continuare.Daca intram pe site-ul BCR la persoane fizice, depistam urmatoarele posibilitati de economisire si investire:
  • depozit la termen;
  • plan de economii;
  • cont de economii;
  • fonduri de investitii;
Cel mai bun mi se pare depozitul la termen, fiindca pare cel mai sigur si acopera inflatia macar.
Alte posibilitati de investire pe termen lung, din cultura mea generala sunt:
  • cumparam aur;
  • cumparam valuta euro sau dolari;
  • cumparam actiuni la bursa;
  • ne inscriem pentru o pensie suplimentara;
  • investim in arta;
  • cumparam case sau terenuri,
Momentan atat pot sa imi imaginez eu ca exista posibilitati de investire pe termen lung.Atunci cand salariul este mic si posibilitatile sunt reduse, de a aplica la una din aceste investitii.
Niciodata nu e prea tarziu sa privesti in viitor, candva tot va trebui sa o faci, indiferent de visele din prezent, problema este cum realizam un echilibru intre ce ne propunem si la ce ne limitam!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...