14 mai, 2013

JUST FOR LAUGHS GAGS

Motto propriu, insusit si asumat: viata fara divertisment, e ca painea fara sare!

Obisnuiesc sa ma uit pe youtube la filmulete gen ''pastila de ras'', numai ca in varianta canadiana.Ofer si linkul pentru cei curiosi http://www.youtube.com/user/JustForLaughsTV.
Mai incearca si romanii uneori pe la tv astfel de emisiuni, dar fara prea mare succes, cel putin eu acum vorbesc din punctul meu de vedere, fiindca pana la urma eu fac parte din minoritate 1/19.000.000 locuitori ai Romaniei.
Inginer fiind, incep sa povestesc ceva, plusez cu cifre, cu imagini, jonglez cu idei, sentimente, emotii si in final, ajung sa trag linia peste timp, ca si cum deja am ajuns in viitor.
Multa lume spune ca exista lucruri importante si lucruri mai putin importante, dar eu cred ca exista doar ce dorim noi sa percepem, nu exista o varianta de raspuns care sa cuprinda un adevar absolut vizualizat printr-un adevar abstract, ci numai o realitate aidoma imaginii din vis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...