22 mai, 2013

JUSTITIE VERSUS SANATATE

Motto propriu, insusit si asumat: justitia si sanatatea niste indicatori despre posibila dezvoltarea economica a unei tari!

Multe persoane vor sa plece din tara si nu toti din lipsa de perspective, unii din cauza unui sistem corupt si a unei idei despre sanatate din perspectiva unui economist.
Nu se fac investitii in sanatate, medicii buni primesc salarii mici, este normal sa plece tot mai multi dintre ei si sa iti fie frica sa faci o operatie de rutina.
Justitia ar trebui sa fie una concisa si coerenta, fiindca in definitiv judecatorii judeca un caz si nu il percep ca pe un nivel de adevar.
In cazul Gigi Becali, initial un complet din 3 judecatori l-au achitat toti, urmand ca la Inalta Curte de Casatie la un complet de 5 judecatori, la un scor de 3-2 sa primeasca pedeapsa cu inchisoarea cu executare.
Ce pot sa inteleg eu unul de aici, care nu am suficiente cunostinte de drept penal, civil si mai stiu eu ce!Oricare ar fi raspunsul la aceasta enigma, totul mi se pare ingrijorator.In justitie nu ar trebui sa existe decat alb si negru, niciodata gri.
Indiferent ca sistemul e corupt, are interese de grup sau priveste realitatea dintr-o perspectiva sentimentala, toti ar trebui trimisi pe planeta Marte si inclusiv noi cei care acceptam asa ceva!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...