15 iulie, 2013

TESTE DE CULTURA GENERALA

Motto propriu, insusit si asumat: curiozitatea nu este un defect, poate fi o calitate!

Ieri am incercat cateva teste de cultura generala sa vedem pe unde ne situam.Am ales testele facute de o institutie in care se cerne crema societatii si care s-a implicat serios in alcatuirea lor.
Nu am fost foarte multumit de rezultatele obtinute.Stiam ca stau bine cu dex-ul, dar am descoperit noi cuvinte, precum imund, vindicativ, nota bene, fortuit.Fortuit il stiam, probabil datorita varstei si nu neaparat faptului ca am citit mult la viata mea.
Tin minte ca in trecut am vrut sa imi depun dosarul pentru bursa speciala data de Guvernul Romaniei si cand am citit indrumarile privind alcatuirea dosarului de candidatura, mi-am dat seama ca nu am nicio sansa.
Cultura generala, activitatile extrascolare, participarea la concursuri si olimpiade, cunoasterea a cel putin doua limbi straine iti dadeau o sansa de a aplica si de a putea obtine acea bursa, atunci cand esti olimpic la sport, e mai greu sa obtii in timp asemenea rezultate.
Educatia primita de la parintii mei aflati in patura de jos a societatii, implicarea lor mai putina prin idei motivationale si nu in ultimul rand gena, a facut ca o mare parte din viata mea sa ma plafonez.
Stiu deja ca mi-am depasit conditia, dar simt ca pot mai mult, dar nu incerc sa imi impun limite mari, sa nu fiu dezamagit in final.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...