14 august, 2013

AMR 39

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare zi e o noua posibilitate de iesire din labirint!

Atunci cand cantitatea se transforma in calitate, incerci sa iesi din labirint.Ai in spate o baza, care iti aproba decizia intr-un mod neconformist.AMR in traducere libera pentru cei care au facut armata, inseamna - au mai ramas - un mod simplist de a reduce stresul pana la restul zilelor ramase pana la eliberare.
Serependitatea este raspunsul la toate intrebarile fara raspuns, in acest sens The Experiment Serependity, este prima mea incercare de a iesi din necunoscut intr-un context in care ne dorim cu totii.AMR este doar o perioada de asteptare pozitiva si emotionala, care ma va face sa visez cu ochii deschisi.
Dar, eu nu am timp sa astept, ca pana atunci am alte lucruri mai importante de facut.Evolutia este primul pas spre succes, atunci cand ai toate ingredientele la indemana, asezate intr-o ordine prestabilita dinainte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...