09 august, 2013

CARENTE EDUCATIONALE

Motto propriu, insusit si asumat: o baza solida educationala in primii ani de viata, lasa o amprenta puternica pe viitor!

In formarea mea ca om, imi dau seama ca fiecare amanunt aparent minor conteaza.Incepand la de la gena mostenita, pana la educatia primita, totul face diferenta in final.
Constientizez ca am lipsuri si in ultimii zece ani, am facut un efort in acest sens, dar uneori mi se pare ca totul merge foarte greu, pare o munca imposibila.
Citeam declaratia emotionanta a lui Serban Huidu, la pierderea mamei si care amintea printre altele, ca orice disputa cu mama lui se termina cu completari de informatii din dictionarul Larousse, care azi il putem asimila cu wikipedia.
Eu tin minte ca aveam ratacit prin casa un dictionar de Vasile Breban si pe care il rasfoiam mai mult de curiozitate, nu ca m-ar fi indemnat cineva.
Nu e mai putin adevarat ca am excelat la sport, in special la fotbal si acolo mi-am indreptat toata energia, dar destinul uneori te intoarce pe carari nebanuite si uite asa, pierzi un domeniu la care te pricepi si te reorientezi in lipsa de alte perspective.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...