06 septembrie, 2013

GENERATIA JOCURILOR PE TV ALB-NEGRU

Motto propriu, insusit si asumat: alte timpuri, alte jocuri!

Tin minte, ca acum vreo 30 de ani, era televizorul Sport daca nu ma insel, cu un jocul  gen hochei.
Apoi cu ajutorul calculatorului HC-85 jucam jocuri putin mai complicate pe televizor.
Timpul a trecut si nu prea am mai fost adeptul jocurilor pe calculator, fiindca ma plictiseau.Dar au inceput sa imi placa jocurile pe smartphone, practic aceleeasi jocuri!
Momentan nu pot sa imi dau seama motivul, pentru care sunt atras ca un magnet, practic am impresia ca imi creeza dependenta, desi e cam greu la mine asa ceva.
Jocurile sunt facute ca sa le joci.Cei din spatele lor, au un singur tel, ca jocul lor sa fie cel mai bun, asa ca nu e de mirare ca suntem atrasi in acest miraj numit realitate virtuala.
Timpul liber e pretios si uneori ne pierdem timpul cu lucruri aparent nesemnificative, doar fiindca ne fac placere si ne duce intr-un univers unde nu exista cuvantul obligatie, presiune, etc!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...