14 septembrie, 2013

MITING ROSIA MONTANA

Motto propriu, insusit si asumat: miting o forma de manifestatie cu implicatii adanci!

MÍTING, mitinguri, s. n. Adunare, manifestație publică cu caracter foarte larg, prilejuită de un eveniment politic sau social important.
Ieri treceam prin fata Prefecturii Galati si am observat un miting format din vreo 10 persoane, care manifestau impotriva aprobarii lucrarilor de la Rosia Montana.Pana in acest moment, nimic nu mi s-a parut fara logica.Pe drum inaintand observ o persoana de sex feminin cu 2 copii dupa ea, cu o placarda pe care scria ceva cu Rosia Montana si aici am avut mici semne de mirare.
Este clar ca interesul pentru aceste manifestatii este al partidelor politice, care au logistica necesara sa manifesteze in orice oras, la orice ora.Indiferent ca partidul este in opozitie sau la putere, urmareste un scop, pe care sincer mi-as dori sa il descifrez.
Mi-as dori o Romanie in care manifestatia sa fie spontana si unitara la intreaga tara, nu o forma extremista de fortare a unui punct de vedere logic, cu unul fara logica, dar unul cu mai multi sustinatori ai partidului pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...