02 septembrie, 2013

TURN TV GALATI

Motto propriu, insusit si asumat: amintirile cu impactul cel mai mare sunt din orasul natal!

Ieri am fost pe la turnul TV din Galati si cum era si normal, amintirile dulci-amarui m-au napadit ca buruienile dupa ploaie.Panorama in acest colt al orasului, este una singulara.
Oricat as incerca nu pot face abstractie de trecut.El se reintoarce ori de cate ori, un cliseu, un apus de soare sau un rasarit se iveste deasupra ochilor mei.
De ce amintiri dulci-amintiri, fiindca asa e viata, nu intotdeauna dragostea invinge, uneori mai da si rateuri, dar noi trebuie sa privim mereu inainte si sa inaintam doar pe poteca dreapta.
Turnul TV din Galati, e o parte din viata mea, e un reper pentru oras, ca inaltime, ca un loc care va dainui inca 100 de ani, de acum incolo, ceva gen Turnul din Pisa.
Mai jos prezint o fotografie sugestiva:


Imi place acest loc, chiar daca nu e unul fericit pentru mine, energia pozitiva pe care o redescopar mereu cand vin aici, ma faci sa privesc totul mai senin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...