23 octombrie, 2013

HDMI VERSUS HDMI

Motto propriu, insusit si asumat: ideal este sa cumperi tv, laptop, smartphone in acelasi an!

Am observat ca este bine sa cumparam spre exemplu, tv, laptop, smartphone, dvd in acelasi an si ideal facute de un singur producator, spre exemplu Samsung.
Sunt  microbist si atunci cand meciul pe care vreaul sa il vizionez se vede pe Dolce ce fac?
Am luat un cablu HDMI cu HDMI si ma uit de pe laptop pe TV si se vede bine.Sunt site-uri pe internet gen tvonline care cu ajutorul programului Sopcast ofera transmisii online gratuite.
Dar cu ocazia aceasta am observat ca pot vedea si filme de pe HBO.Semnalul preluat de pe TV este identic cu cel de pe laptop, nu unul foarte bun, dar bun.
Este pacat sa nu ne folosim de tehnologie.Oricum am senzatia ca folosim calculatorul doar 15% din ce poate el face.De ce, fiindca nu suntem educati si indrumati sa ne fructificam potentialul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...