21 octombrie, 2013

ONE NIGHT ONLY - JENNIFER HUDSON

Motto propriu, insusit si asumat: muzica un mod de a petrece timpul liber, relaxat!

Exista viata si dupa fotbal.Probabil cel mai mult in viata asta, mi-a placut sa joc fotbal, sa fiu in mijlocul fenomenului, indiferent ca jucator, arbitru sau antrenor.Dar in viata nu totul asa se intimpla asa cum ne dorim, asa ca m-am orientat spre publicistica.Dar nu e acelasi lucru.
Ca si extensii secundare publicisticii, am ales pictura si muzica.Chiar nu stiu de imi plac cele doua domenii, fiindca sunt afon la muzica si la pictat.
Fiecare artist la un moment dat are un varf de forma si scoata o pictura perfecta sau o melodie ideala.Asa e si cu Jennifer Hudson, nu canta rau, are potential, dar melodia ''One night only'' mi-a intrecut orice asteptare!
Intr-o lume intimplatoare, in care stimulii interiori sunt dominati de subconstient, unde media este majoritara, nu poti fi decat cameleonic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...