04 octombrie, 2013

TARGOVISTE 2013

Motto propriu, insusit si asumat: uneori simtim nevoia de diversitate, chiar si in conditii normale!

In vizita fiind prin Targoviste la un simpozion, am reusit in timpul scurt sa iau pulsul fostei capitale a Romaniei si sa imi fac cateva impresii strict personale.
Expun doua fotografii facute in zona mai jos:


Intre timp au crescut si claritatea fotografiilor de la 2MP la 5 MP.
Un oras cu ruine vechi conservate, cu un aer medieval, imbina noul cu vechiul intr-un mod putin imprevizibil.
Intr-un final, impresia este una foarte buna.Desi timpul a fost foarte scurt, intuitia nu ma lasa niciodata la greu.Am depistat extensii constructive ale conducatorilor locali, putin altfel decat in Galati si am fost cat se poate de sincer, desi in ziua de azi sinceritatea nu este un defect, dar nu este nicio calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...