27 noiembrie, 2013

PICTURA VERSUS MUZICA

Motto propriu, insusit si asumat: granita intre muzica si pictura este destul de mare!

Un pictor bun nu va niciodata un muzician bun si viceversa.Nu este o deductie logica, tine mai mult de intuitie, de experienta mea de viata, de perceptia vietii intr-un mod cat mai apropiat de realitate.
Imi place sa vizionez picturi, dar nu imi place sa pictez.
Imi place sa compun poezii, nu imi place sa citesc poezii.
Atunci cand este talentat, ca poet, pictor, sculptor, pictor, este aproape imposibil sa fii talentat pe doua dintre aceste domenii.
Desi sunt apropiate ca exprimate, sunt departate ca perceptie, practica, teorie, despre tot ce stim noi despre arta.
Timpul trece si deja simt, ca articolele mele publicate, duc incet spre un domeniu care nu ma pasioneaza, cel al criticilor de arta resemnati si insemnati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...