14 decembrie, 2013

FERICIRE VERSUS SANATATE

Motto propriu, insusit si asumat: fericirea si sanatatea doua valori implicite, ce depind de mai multi factori!

Am plecat de la o intrebare simpla si tot incerc sa dezvolt si sa rezolv enigma.Intre sanatate, bani si familie care e ordinea care ne caracterizeaza?
Eu am considerat la acel moment, ca sanatatea e pe primul plan si daca ai sanatate, implicit ai si familie si bani.Dar ca sa ai parte de sanatate la parametri optimi, trebuie sa lucrezi acest aspect, fizic si psihic sa nu ai influente in emotional, iar acest lucru presupune efort intens si uneori te oboseste acest lucru.Mi-am dat seama ca teoria mea nu e buna.Scopul in viata e sa fii fericit si daca la sfarsitul zilei poti zambi sau rade, atunci poti fi sigur ca ai parte si de restul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...