06 decembrie, 2013

INTROVERSIE

Motto propriu, insusit si asumat: in lumea mea eu ma simt nemuritor si rece!

INTROVÉRSIE (‹ fr., lat.) s. f. (PSIH.) Termen prin care C.G. Jung a desemnat tendința individului, care, frustat în încercările de a stabili relații cu cei din jur, își orientează energia vitală spre lumea sa interioară, devenind contemplativ, timid, retras.  
Nu cred ca mi-ar place sa imi creez un univers propriu, in care eu sa fiu stapan.Doar Eminescu putea face asta, dar ca el, se nasc odata la 100 de ani, asa ca sa lasam Cezarului ce e al lui.
Alt motiv pentru care nu as face asta, este pentru ca mi-as limita actiunile viitoare, tinand cont ca o persoana cu trasaturile de personalitate gen...extrovertit, intuitiv, ganditor, perceptiv...omul care poate face orice, oricand, reperul de la care am plecat cand am creat acest blog.
Nu imi place genul introvertitului, care are numai de pierdut.Poate ca uneori in starea mea de visare, sunt putin conservator, dar numai pe un moment de timp, in restul actionez la 110% din capacitatea celor cu care interactionez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...