19 decembrie, 2013

PETRECEREA DE MINIREVELION

Motto propriu, insusit si asumat: viata cu bune si rele, merita traita!

Inteligenta este abilitatea unui individ de a se adapta mediului in care traieste.Indiferent ca ai noroc sau ghinion viata merita traita.Imi aduc aminte, ca la ultimele doua minirevelioane nu am fost, din motive mai mult sau mai putin intemeiate, anul acesta am decis sa merg, indiferent de evenimentele pe care mi le pot imagina sau nu, unele emotionante, altele putin triste.
Sa iti traiesti viata intr-o colivie, nu e un ideal, cel putin pentru mine.Sa socializezi, sa traiesti indiferent de conditii, de mediu, de peisajul din jur, este cheia unei vieti reusite.
Nici macar nu vreau sa anticipez clisee, parti dintr-un viitor timp ce va fi petrecut.Iau viata asa cum este, cu bune si rele si merg mai departe, imaginandu-mi partea plina a paharului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...