13 decembrie, 2013

POEZIE - POVESTEA

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare om are o poveste, care il defineste si il urmareste toata viata!


Trecand prin foc si apa,
Imi infrunt o soarta,
Ce mi se impotriveste,
Sa-mi creez propria poveste.

 Imi caut echilibrul,
Si veselia de odinioara,
Sa incetinesc din nou un timp,
Ce simt ca ma-nconjoara.

 Azi simt ca am castigat,
Intiia oara in regat,
Un post de clovn si o vioara,
La curtea unei regine de ceara.

 Desi totul pare ca-n poveste,
Eu consider ca a meritat,
Sa codific o realitate,
Cu care m-am mai confruntat.

 Nimic nu este imposibil,
Cand mintea e activa,
Si fizicul antrenat,
Sa fii rege in al tau regat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...