12 decembrie, 2013

PUNCT CA REPER

Motto propriu, insusit si asumat: intotdeauna exista un inceput, pentru o perioada magica din viata ta!

Mi-ar place ca incepand de maine, sa zicem, sa numai folosesc cuvintele:
  • nu pot;
  • nu vreau;
  • e imposibil;
  • nu are sanse de reusita;
Luam maine ca punct de reper in viata mea, ca sa pot merge mai departe, mai optimist, mai bun, mai indreptat spre lucruri bune, care sa imi asigure energia necesara sa pot face lucruri marete.
Daca eu nu cred in mine, atunci cine!
Simt ca pot sa mut muntii,
Simt ca pot sa mut marea,
Simt ca pot face orice lucru, oricand doresc, dar inainte de toate astea imi doresc sa fiu fericit, fara sa ma gandesc la o ordine anume pentru bani, familie sau sanatate, fac abstractie de ele si constientizez fericirea la un nivel care sa imi permita in viitor sa o ating.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...