13 ianuarie, 2014

LA STOMATOLOG

Motto propriu, insusit si asumat: realitatea cel mai bun articol!

Se stie ca fiecare persoana, are puncte slabe si puncte tari in organism.Dantura este un punct slab la mine si oricat am avut grija de ei, odata pe an, sunt nevoit sa ma duc la dentist si chiar daca nu imi este frica de dentist, nu pot sa zic ca imi face placere.
Am avut o mica infectie la masea si cum orice masea are doi nervi si doua canale, unul a fost afectat si a trebuit sa scot nervul.Atunci cand iti umbla la nerv fara anestezie, nu e prea placut.
La plecare m-a facut sa zambesc doctorul stomatolog, a spus ca sunt 3 cazuri:
  • ideal, sa nu ma doara deloc lucrarea;
  • sa ma doare putin si sa iau ketonal;
  • sa ma doara tare si sa iau augmentin;
Momentan simt un disconfort minor, sper sa ramana la acest stadiu.
Dar trecem peste acest lucru, ce trebuie sa fac eu sa ajung la stomatolog doar la nivel de carie, fara sa mai umble la nerv?Simplu, odata la 6 luni sa fac o radiografie la toti dintii, fiindca doar asa se vad cariile din interiorul dintilor.Si e de ajuns?Din experienta mea, nu, fiecare avem un organism care reactioneaza diferit si oricate masuri de precautie ti-ai lua, in final ajungi tot la doctorul stomatolog, doar sa duci o viata perfect echilibrata si sa stopezi evolutia cariilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...