10 ianuarie, 2014

RECLAME INVENTIVE

Motto propriu, insusit si asumat:scopul unei reclame este de a atrage atentia!

Reclama este sufletul comertului. Daca este o reclama buna si cel vizat are de castigat in final.Asa ca se dau bani mai multi sau mai putini pe reclama, in functie de cat doreste sa ofere cel interesat.Azi cineva lipea un actipild la intrarea blocului.M-am uitat si eu de curiozitate...''Inchideti usa la intrare '' si putin mai jos Icredit.
Este evident, ca intr-un final mi-am dat seama, ca este vorba de o reclama, una ingenioasa de altfel.
Timpul aluneca incet si se trece la atac cu armele cele mai grele, fiindca cei cu bani, ajung sa jongleze cu sentimentele, subconstientul, emotia noastra de zi cu zi, sa ajunga in final la rezultatul dorit.
Devenim mici mascarici intr-un teatru ieftin numit Pamant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...