16 februarie, 2014

AL TREILEA PROGRAM IN LIMBAJ C

Motto propriu, insusit si asumat: magia exista in programare!

Imi place sa fac programe, intrucat exista mai multe solutii, totul tine de felul de a gandi al persoanei care compune codul sursa.
M-am distrat putin si am realizat un program, care o sa il expun in continuare:
#include <stdio.h>
void main()
{
  int a;
  char culoare, portocaliu,albastru;
  printf("Marian spune-mi cate semnale sonore auzi? \a\a\a\a\n\n");
  scanf("%d", &a);
  printf("Pe cand erai mai tanar auzeai cinci, acum auzi doar patru! \n\n");
  printf("Marian spune-mi un numar intre 1 si 100:\n\n");
  scanf("%d", &a);
  printf("Cred ca numarul la care te-ai gandit este %d\n\n", a);
  printf("Marian alege o culoare intre portocaliu sau albastru:\n\n");
  scanf("%s", &culoare);
  if(culoare==portocaliu)
printf("Culoarea la care te-ai gandit este portocaliu fiindca iti place aventura\n\n", culoare);
else
    printf("Culoarea la care te-ai gandit este albastru fiindca esti visator\n\n", culoare);
    getch();
}
Mai trebuie sa lucrez putin la el, dar oricum merge la compilare.
Si uite asa cautam neuroni nou pentru viitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...