17 februarie, 2014

INDILA - DERNIERE DANSE

Motto propriu, insusit si asumat: muzica e o parte din mine, fata de care nu pot face abstractie!

Imi place sa ascult muzica, dar inainte de toate, doar muzica de calitate.Cantareata franceza Indila aduce putin cu Edith Piaf si nu m-am putut abtine sa ascult muzica ei, iar si iar.
''Derniere danse'' e o melodie cu mesaj, in care fiecare poate vedea partea care il sensibilizeaza mai mult.Daca viata s-ar termina maine, putem avea atitudine in fata destinului si am face un ultim dans, indiferenti de sentimentul de frica care ii cuprinde pe cei din jurul tau.
Azi doream sa ma apuc de invatat limba engleza imediat ce veneam de la munca.Dar dupa ce am mai citit cate ceva, am inteles ca intotdeauna exista timp pentru toate.Cariera este un lucru indipensabil vietii, dar care iti poate ruina viata daca nu esti atent.
In fiecare zi imi aduc aminte sa fiu cumpatat, echilibrat ca doar acest lucru imi aduce linistea sufleteasca sa ma ocup de toate in deplina siguranta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...