30 martie, 2014

FERVOARE

Motto propriu, insusit si asumat: fervoare un alt mod de entuziasm!

FERVOÁRE s. f. ardoare, înfocare, zel, pasiune; fervență. ◊ pasiune mistică; bigotism. 
Fiecare zi o percep altfel, fiindca si eu port in fiecare zi alta masca.Poate sunt cameleon, poate acesta este felul meu de a fi, de a ma camufla intr-o lume intr-o expansiune de exprimare atipica fata de acum 100 de ani.
Dar sunt entuziast, pozitiv, aproape optimist si o iau mereu de la capat, fiindca cu fiecare zi in plus, percep lucruri interesante cu care ma confrunt acum si peste 10 de ani.Diferenta intre timp si spatiu, e ca diferenta intre informatia bruta si cea de calitate.
In timp am invatat sa percep spatiul ca pe un numar si timpul ca pe un format si astfel ma pot umbla oriunde cu viteza sunetului fara sa apelez la tehnologie, doar la subterfugii pe care subconstientul mi le poate reda in timp real.
Incerc sa constientez ca imposibilul nu exista decat in plan constient, in alt plan, pot face orice, plecand de la un simplu reper, numit speranta.
Sunt pragmatic si cu toate acestea inca astept numarul 1000!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...