31 martie, 2014

LISTA DE DORINTE - REACTUALIZATA

Motto propriu, insusit si asumat: in lipsa de alternativa, updatez o lista de dorinte la infinit!

Deunazi am citit un articol in care un tip de 34 de ani, reuseste pana la acea varsta sa isi faca o afacere, sa isi cumpere un apartament si era pe punctul de a aseza la casa lui...dar numai apuca, fiindca face infarct si moare, nu  avea parinti, sotie, copii, nimic!
Si uite asa, tipa care a scris articolul, spune ca trebuie sa facem o lista cu ce ne omoara incet si o lista cu ce ne mentine tineri.
Dar imi dau seama imediat, ca intre teorie si practica e o mare diferenta.
Stateam si ma gandeam, ce mi-ar place sa fac cel mai mult:
  • sa imi demisia de la munca, sa ma plimb prin lume;
  • sa imi caut fata visurilor mele, prin tot globul;
  • sa caut fericirea in lucrurile marunte care dau consistenta unui suflet ratacit;
Nu exista o cale de mijloc, un tipar ca viata ta sa fie una implinita si fericita, fiecare din noi trebuie sa cautam in interiorul nostru luminita de la capatul tunelului si sa o mentinem aprinsa cat mai mult timp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...