01 martie, 2014

ROMANIA - FINALA EUROVISION 2014

Motto propriu, insusit si asumat: intre a fi sondor de opinie amator sau profesionist, e o mica spre mare diferenta!

Sper ca azi sa trec de nivelul de sondor de opinie amator si sa intru in clubul celor selecti care simt un podium, prin experiente rateurilor din anii precedenti.Din punctul meu de vedere, pe primele doua locuri vor fi urmatorii:

1. THE ZURALIA ORCHESTRA - YOU KNOW
2. STEFAN STAN FEAT TEDDY K. - BREATHE

Mai sunt 5 ore pana incepe concursul eurovision si eu deja intuiesc cine va ocupa primele doua locuri.Multi ii vad deja catigatori pe Paula Seling si Ovi, dar eu le spun ca o sa aiba o supriza, asa cum am avut si eu anul trecut, dar anul acesta, gata cu suprizele, fiindca am bifat deja pe ele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...