15 aprilie, 2014

BALONASE DE SAPUN

Motto propriu, insusit si asumat: fiecare din noi suntem tot copii, dar cu griji de adult!

Azi am descoperit o parte din copilaria mea fara griji, intr-o vreme cand doar ma jucam toata ziua si nu oboseam niciodata, fiindca faceam ce imi place.O sa prezint poza mai jos, care mi-a captat atentia:


Inca nu imi dau seama, de ce grijile ne limiteaza energia, prospetimea, ne imbatraneste chipul, ne ofileste spiritul si ne arunca intr-o lume a disperarii privind ziua de maine.
Fiecare zi e un proces evolutiv care te poate duce pe un drum bun sau unul mai putin fericit.
Pe zi ce trece, imi dau seama ca totul depinde de noi, de alegerile noastre, de felul nostru de a fi, de a intelege lumea in care traim si stiinta noastra de a ne exprima intr-un deplin echilibru intre dorinta si putinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...