08 aprilie, 2014

EMULATIE

Motto propriu, insusit si asumat: cea mai grea lupta, este cu tine insuti!

EMULÁȚIE, emulații, s. f. Sentiment, dorință, strădanie de a egala sau de a întrece pe cineva într-un domeniu de activitate.
Inca de mic am fost invatat sa fiu cel mai bun.Acest lucru mi-a adus multe satisfactii dar si multe griji, acestea lasand o amprenta pe chipul meu.
Am ajuns la 40 de ani si imi dau seama ca am fost educat gresit.Nu am nevoie sa ma intrec cu nimeni, vreau sa fiu eu insumi, fiindca poti pacali lumea din jur, dar nu pe tine.
Asa ca imi propun sa lupt cu mine insumi, sa fiu mai bun, mai optimist si sa ma bucur ca sunt sanatos si pot face mereu ceea ce imi doresc.
Grijile sunt pentru cei slabi si care nu au incredere in ei.
Lumea este un univers cu posibilitati multiple de afirmare, doar pentru cei care au curajul sa incerce mereu lucruri noi, care nu se sperie din esecuri, dar invata din ele, ca sa fie mai buni si mai puternici pe viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...