02 mai, 2014

ARTICOL VERSUS ARTICOL

Motto propriu, insusit si asumat: un articol intr-un alt articol, e o idee interesanta!

Un articol de top al lui Tudor Chirila si anume ''Femeile au nevoie de atentie'', in care ideea principala este ca femeile au nevoie de protectie, tandrete si penis, a avut mare succes printre unele din cunostintele mele de sex feminin si asta mi-a atras atentia.Am citit, am remarcat ca e bine structurat articolul si are esenta, dar stau si ma intreb, daca acelasi articol, l-as fi pus eu pe facebook, aceleasi cunostinte sunt convins 100% ca nu l-ar mai fi gasit asa de bun sau poate mai rau, as fi primit comentarii ca folosesc cuvinte indecente, ca sunt misogin, se pare ca nu e in cazul unei vedete.
Daca as face o paralela, as spune urmatoarele, daca intr-un context anume, as intreba niste oameni simple, cine a scris urmatoarea strofa de poezie:

Ma pierd prin mii de stele,
Asa mi-a fost mereu predestinat,
Ce-mi pasa mie,
Ca altii doar in joaca,
Doar cu privirea le-au cautat.

Daca as intreba cine a scris si as da si doi poeti, ca Mihai Eminescu si Vasile Alecsandri, raspunsul ar fi invariabil, Mihai Eminescu si probabil si eu as fi dat acelasi raspuns, daca nu stiam ca este scrisa de mine.
Morala povestii, este ca daca esti un publicist amator, ca sa poti fi citit, trebuie sa scrii de 10 ori mai bine ca unul cunoscut, fiindca aceasta este perceptia publicului despre orice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...