26 mai, 2014

DINCOLO DE APARENTE

Motto propriu, insusit si asumat: realitatea e doar o parte din ce percepem real ca fiind adevarat!

Poate ca viata este un joc sau poate un vis, cine stie?
Poate ca ne dorim asa de mult o continuare, dupa ce noi nu vom mai fi, tocmai pentru ca avem speranta, sentimente si suntem rationali.
O parte a vietii mele, un sir  de imagini frante, pe care abia le pot mai aminti.Un zambet de soare, un suras de luna, la o adiere de Marte.Nimic din ce mi-am dorit, numai are magia acelui timp trecut si neintors printre noi.Un strop de energie, o mica scanteie, ar fi de ajuns, sa ajung acolo unde timpul si spatiul au stat in loc, sa faca loc infinitului.
Poate ca sunt diferit, poate ca sunt eu insumi, cu bune si rele, acolo unde realitatea da gres, eu fac loc adevarului si impun o exprimare plastica, acolo unde cuvintele numai exista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...