01 mai, 2014

FANTEZIE

Motto propriu, insusit si asumat: fantezia un mod de a distrage atentia de la probleme!

In fiecare zi ne imaginam lucruri noi, doar fiindca dorim sa iesim din cotidian intr-un mod placut si sanatos.Avem optiuni de ales, atunci cand dorim sa nu avem o viata monotona si atunci depindem de stilul nostru de viata, de evolutia noastra ca oameni.
Indiferent ca imi imaginez ca stau la soare pe o insula pustie, dar plina de valuri si soare, ca imi imaginez propria poveste in care eu sunt personajul principal, ca ma pierd prin mii de stele doar sa observ un vid, e un fel de a-mi distrage atentia pe moment, de la micile neplaceri care ne ating inerent in perioade mai putin propice ale vietii.
Uneori ne simtim ca intr-un labirint si incercam sa gasim solutia intr-un mod diferit din ce am invatat, doar fiindca asa percepem noi zona de serependitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...