17 mai, 2014

IMAGINEA DIN OGLINDA

Motto propriu, insusit si asumat: imaginea din oglinda, pacaleste un suflet ratacit!

Din experienta proprie, am observat ca in 5 oglinzi diferite, observ cinci imagini aproximativ diferite.Si atunci ce e de facut, sa ne cumparam oglinda in care aratam cel mai bine?
Ma uit in oglinda si nu imi place ce percep, e varsta cu bune si rele, care isi lasa amprenta in subconstient.Probabil daca ne-am uita mai rar in oglinda si am incerca sa ne bucuram mai mult de placerile marunte ale vietii, am avea o stima de sine, mai buna.
Imaginea din oglinda e o capcana pentru cei care aprecieaza mai mult frumusetea exterioara si mai putin pe cea interioara.
M-am educat prin principii simple, dar sanatoase, sunt destul de echilibrat sa fac abstractie de imaginea din oglinda, care e doar un spectru al unei lungimi de unda, care se sincronizeaza cu varsta mea biologica, pe care o accept ca fiind reala!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...