23 mai, 2014

PROFILUL CELUI CARE VOTEAZA IN ROMANIA

Motto propriu, insusit si asumat: intr-o tara capitalista, in care sanatatea si educatia sunt pe ultimul loc si cei care voteaza au indirect aceeasi eticheta!

Duminica ar trebui sa ma duc la vot, dar inca nu stiu cu cine sa votez, parca ma simt intr-o ''Scrisoare pierduta'' a lui Caragiale si joc rolul cetateanului turmentat.
Inainte de a vota imi pun niste intrebari de bun simt:
  • eu cu cine votez?
  • dar de ce votez?
  • votul meu are importanta?
Dar sa le luam pe rand, fiecare intrebare si sa privim problema cat mai impartial.
Eu cu cine votez?
In conditiile in care sunt apolitic si m-am lamurit cam cum sta treaba cu politica, daca tot votez, incerc sa votez cu raul cel mai mic, dar in acelasi timp, sa nu il aleg pe cel care imi este antipatic sau care nu are valoare si cand trag linia imi dau seama ca nu pot vota pe nimeni.
Dar de ce votez?
Votez ca sunt un nationalist, fiindca patriot mi s-a parut a fi putin superficial si iubesc aceasta tara care pare sa nu imi ofere nimic, dar vorba cuiva, e un gest copilaresc sa iti iubesti tara.
Votul meu are importanta?
In conditiile in care sunt sa zicem 7 milioane de votanti, votul meu in procente inseamna ceva nesemnificativ, dar daca toti ar gandi ca mine, si-ar da seama ca totusi votul lor conteaza si e mai bine sa nu votam deloc.

Profilul celui care voteaza in Romania, este a celui care crede in ignoranta sa, ca votul lui conteaza, e plictisit, indiferent, ignorant...dar totusi isi satisface un gest civic, care va fi rasplatit mai tarziu in timp, prin mustrari de constiinta!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...