17 iunie, 2014

NESCIT VOX MISSA REVERTI

Motto propriu, insusit si asumat: norocul da peste cei care au curaj, imaginatie si risca!

NESCIT VOX MISSA REVERTI (lat.) cuvântul rostit nu știe să se întoarcă – Horațiu, „Ars poetica”, 390. Scriitorul să chibzuiască îndelung asupra operei lui înainte de a o publica.     
Sper intr-o zi sa scriu o carte.Important e sa o scriu, daca o public, ma mai gandesc.
Nescit vox missa reverti e precum cuvantul serependitate, o cheie de intrare-iesire intr-un labirint atipic asa cum e viata.
Ma apropii de articolul 1000, dar inca am indoieli, daca pot pasi la nivelul urmator.
Nimic nu pare sa imi zica, ca am ajuns acolo unde am dorit.Am urcat mult, dar nu am repere sa imi dau seama cat.
Si atunci risc si merg mai departe, ca intr-o calatorie unde destinatia e scopul si nu efectul urmarii visului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...