25 iunie, 2014

PRETENDANTUL

Motto propriu, insusit si asumat: lucrurile frumoase se obtin din joaca!

Esenta vietii este joaca.Eliminarea gandurilor si grijilor, distragerea atentiei si nu in ultimul rand sa faci ceva ce iti place.
Pretendantul nu este un pretendent mai putin serios la misterele lumii in care traim.
Primul nivel al meu, a fost omul cameleon, cel care incearca sa se adapteze mediului inconjurator.
Al doilea nivel al meu, a fost omul cu 365 de masti, cel care este autodidact si invata din mastile misterioase ale personalitatii noastre multiple.
Ultimul meu nivel, este omul cu o mie de fete, pretendantul care detine cheia teoriei abstracte spre absolut si care jongleaza cu sentimente, cu emotii, cu extensii de repere diferite de cele pe care le-am simtit pana acum.
Nimic nu este imposibil.Si nimicul are un procent fals din adevar.As putea vorbi despre nimic, o zi intreaga daca ar fi nevoie.
Cele mai importante lucruri in viata, par a fi:
  • nu te intereseaza ce zic altii;
  • este sanatos sa te orientezi dupa niste principii simple, dar care te completeaza fericit;
  • incearca sa te relaxezi, in fiecare zi vei vedea un lucru fara logica;
  • elimina gandurile si grijile, doar actioneaza in prezent;
Fiecare are un drum in viata.Unii sunt pretendenti, altii pretendanti, e acelasi lucru, doar o mica nuanta care diferentieaza originalul de fals!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...