15 iunie, 2014

PROBABILITATE SI STATISTICA

Motto propriu, insusit si asumat: cand toata lumea spune nu se poate, tu sa crezi ca poti!

Sa diferit de restul e ceva ideal.Sa constientizezi acest lucru e mai putin important, e mai bine sa ai rezultate care sa te duca acolo unde iti este locul.
Imi plac numerele, pentru mine au o semnificatie aparte.
Intr-o zi mi-am dat seama, ca am gasit raspunsul corect la o intrebare doar cu ajutorul numerelor.
Problemele au rezolvari diferite, dar important e sa gasesti solutia, chiar nu conteaza cum.
Probabilitatea si statistica, dau sens vietii mele, atat timp cat percep numerele ca pe lucruri, care ma duc acolo unde vreau sa ajung.
Ca sa pleci la drum, trebuie sa ai repere, un domeniu pe care sa excelezi si crezi ca poti face orice lucru, oricand doresti, doar fiindca tu poti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...