06 iulie, 2014

EXPERIMENT NR.4 - CERSETORUL

Motto propriu, insusit si asumat: boala si saracia scad capacitatile cognitive!

Este foarte greu sa joci rolul cersetorului intr-un film, e si mai rau sa te transpui in locul lui, dar voi incerca ca si cum de acest lucru ar depinde viitorul meu.
Imi voi imagina un scenariu pe durata unei zile intregi.
"Deschid ochii, asta noapte a fost cam frig, ma doare spatele, imi este foame, trebuie sa ma misc sa imi revin.Imi iau sacosa cu singurele lucruri care au valoare in universul construit de mine si ma indrept dupa puterea mea de intuitie spre un complex comercial, poate azi este o zi mai buna ca ieri.Imi dau seama ca zilele trec la fel, fara sa se intimple mare lucru.Se face seara, trebuie sa imi caut un loc de dormit, azi dimineata m-au gonit cei din zona cu pricina."
Trag o linie si spun, ca pot asimila boala cu saracia, practic iti consuma toata energia care este directionata spre supravetuire, numai gandesti lucid si ei numai decizii proaste, in conjuctura creata.
Esti intr-un cerc vicios, din care poti scapa doar daca ai un noroc sa te ajute cineva sau esti exceptia care prinde un cumul de factori favorizanti care te fac sa iesi din acel iad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

RUTINA FERICIRII

 Atitudinea si alegerea rutinei din prezent, construiesc omul de maine. Inflorirea tarzie va conduce spre longevitate. Acceptarea si inteleg...