12 iulie, 2014

EXPERIMENTUL NR.8 - FERICIREA

Motto propriu, insusit si asumat: fericirea nu are substrat si nici eticheta, dar se simte de la o posta!

Toti dorim sa fim fericiti.Ca sa ajungem la acest punct critic, trebuie sa facem ce ne place.Cand depistam ce ne place, experimentam si observam starea de spirit, emotia launtrica si gandurile de dupa experienta.
Joi am jucat fotbal, este un mod de a ma relaxa si de a face ce imi place, o sa incerc sa exprim in cuvinte, ce am simtit in timp ce am jucat fotbal si dupa.
''A trecut un an de cand nu am mai jucat fotbal, imi dau seama, ca s-ar putea sa obosesc imediat, s-ar putea sa ma accidentez, dar andrenalina este peste orice s-ar putea intimpla.Fiecare minut jucat ma face sa privesc lucrurile peste esenta comentariilor despre viata in general.Dupa gandurile numai exista, simt doar o stare de bine si de a incerca sa imi intiparesc in minte, ca vreau sa refac la infinit episodul.''
Atunci cand faci ce iti place, nu trebuie neaparat sa scoti si bani din acea activitate.Trebuie doar sa fii tu insuti, sa incerci sa echilibrezi un spirit care iti cere sa te gandesti si la tine, inainte sa te gandesti la altii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...