18 august, 2014

WINDOWS PHONE 8.1

Motto propriu, insusit si asumat: o tehnologie pentru pasionati si curiosi!

Iata ca azi am reusit sa trec de la anticul Windows Phone 8 la 8.1 la Nokia Lumia 520.
Cel mai important lucru pentru mine, este ca am reusit sa trec la gps de la licenta locala la cea globala.
Trec peste faptul ca am intimpinat niste erori, fiindca ai cont de nokia cu parola si cont de microsoft cu alta parola si daca le incurci nu poti sa updatezi nimic.
Prea multe imbunatatiri nu am sesizat, dar orice mica schimbare, aduce un plus, o nota de entuziasm in folosirea si descifrarea unui sistem de operare unic.
Imi pare rau ca asistenul Cortana este prezent doar la telefoanele mai scumpe cu memoria RAM>1Gb
In rest, timpul trece, ne plictisim si o luam de la capat.Alt telefon, alt sistem de operare si alt timp neocupat sta sa transfere o stare de spirit nelinistita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

UNIVERSUL VERSUS ORGANISMUL UMAN

 Nu stim mai nimic despre univers.Dar incercam sa descoperim macar o mica parte din el. Nu stim de unde venim si unde plecam si am senzatia ...